Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fast fashion a slow fashion: motivy a bariéry nákupu
Pucholtová, Karolína ; Zvěřinová, Iva (vedoucí práce) ; Šafr, Jiří (oponent)
Existuje řada způsobů, jak lidé vnímají módu a jak k ní přistupují. Každý z těchto přístupů se vyznačuje odlišnými aspekty a očekáváními, jako je cena, míra, jak moc produkt odpovídá módním trendům či udržitelnost produktu a obeznámení s ní. Na základě těchto atributů se spotřebitelé následně rozhodují při nákupu. Výzkumnou otázkou bakalářské práce je: "Jak probíhá proces rozhodování mezi nákupem fast fashion a jejích udržitelných alternativ?" Odpovědi na výzkumnou otázku jsem docílila pomocí rešerše literatury a analýzy dat z dotazníkového šetření reprezentativního pro populaci České republiky. Jak se ukázalo v literatuře, u fast fashion i u slow fashion se zákazníci v různé míře soustředí na cenu produktu, jeho stylovost a také jeho udržitelnost. Tyto všechny faktory také souvisí s charakteristikami spotřebitelů, jako je gender, věk, vzdělání, příjem či zájem o udržitelnost produktu. Cílem analýzy dat bylo vysvětlit, zda respondenti za určité období nakoupili alespoň nějaké ekologicky certifikované oblečení. Pro analýzu dat byla využita metoda binární logistické regrese, do které byly zahrnuty ještě další sociodemografické proměnné (velikost místa bydliště, region a počet osob v domácnosti) a také postojové proměnné. Výsledky analýzy ukázaly, že postoje respondentů jsou pro vysvětlení důležitější...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.